Regulamin sklepu
Regulamin sklepu
Kontakt

Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego www.twojerozkosze.pl


1. Informacje ogólne

1.1 twojerozkosze to Sklep Internetowy działający w domenie: www.twojerozkosze.pl prowadzony przez Motyl Alicja Chudzik z siedzibą w Legionowie, ul. Mickiewicza 2A, NIP 5311578732, REGON 368450991, z którą Klienci mogą kontaktować się za pomocą: biuro@twojerozkosze.pl (+48) 665091991

1.2 Przedsiębiorca prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem witryny, internetowej twojerozkosze.pl zwanej dalej „Sklepem Internetowym”.


2. Opis produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego

2.1 Wszelkie informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.

2.2 Produkty na witrynie sklepu internetowego można przeglądać wg. różnych kategorii produktów, producentów, wyszukiwać po kodzie produktu oraz nazwie.

2.3 Zdjęcia przedstawione na stronie są zdjęciami poglądowymi. W przypadku produktu, który posiada kilka wersji kolorów lub rozmiarów wiążący jest wybór towaru zgodnego z opisem towaru (rozmiar/cecha). Dokładny opis znajduje się w zakładce opis w każdej karcie produktu.

2.4 Wszystkie produkty dostępne w Sklepie Internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.


3. Ceny produktów w ofercie Sklepu Internetowego

3.1 Wszystkie ceny produktów umieszczonych w Sklepie Internetowym są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich (PLN).

3.2 Cena danego produktu jest dostępny przy każdym towarze i nie zawiera kosztów przesyłki.


4. Wymagania systemowe dla realizacji zamówienia

4.1 Aby w pełni korzystać ze stron Sklepu Internetowego należy posiadać komputer i co najmniej przeglądarkę internetową Internet Explorer (wersja 7 lub nowsza), Mozilla Firefox (wersja 3 lub nowsza), Google Chrome (wersja 10 lub nowsza), Opera (wersja 9 lub nowsza) lub Safari. Program PDF

4.2 Ważne jest aby na komputerze kupującego było zainstalowane najnowsze oprogramowanie Java oraz Flash. Dodatkowo niezbędny jest aktualny adres e-mail użytkownika Sklepu Internetowego.


5. Rejestracja klienta w Sklepie Internetowym

5.1 W Sklepie Internetowym można założyć konto klienta, w którym gromadzone są dane oraz historia zamówień.

5.2 Założenie konta klienta uprawnia właściciela Sklepu Internetowego do zarządzania zapisanymi danym wyłącznie w celu prawidłowej realizacji zamówienia złożonego w Sklepie Internetowym.

5.3 Klient w każdej chwili ma prawo usunąć lub edytować dane w swoim koncie. Wyjątek stanowią dane zapisane na już wystawionych dokumentach sprzedaży.

5.4 W celu dokonania rejestracji utworzenia konta w www.twojerozkosze.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: adresu e-mail, hasła oraz danych do wysyłki zamówienia.


6. Procedura składania zamówienia i zawierania umowy sprzedaży w Sklepie Internetowym

6.1 Zamówienia w Sklepie Internetowym składane są za pośrednictwem strony www.twojerozkosze.pl i realizowane są zgodnie z kolejnością ich złożenia.

6.2 Klient składając zamówienie dokonuje wyboru towaru, formy płatności oraz sposobu doręczenia przesyłki.

6.3 Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji. Sklep Internetowy może odmówić realizacji zamówienia, jeśli wystąpią szczególne okoliczności, w których realizacja okaże się niemożliwa lub wyjątkowo utrudniona (błąd oprogramowania, czynniki zewnętrzne). W takim przypadku sklep prześle informacje o odmowie realizacji zamówienia.

6.4 Zawarcie umowy sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia złożonego zamówienia wysłane przez sklep www.twojerozkosze.pl

6.5 Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w Sklepie Internetowym jest adres dostawy wskazany przez klienta.

6.6 Faktura potwierdzająca zakup jest dołączana do wysyłanego produktu, wysyłana drogą mailową może być wyłącznie na życzenie Klienta.


7. Zmiany w trakcie realizacji zamówienia

7.1 Kupujący ma prawo wprowadzić zmiany w zamówieniu do chwili wystawienia dokumentu fiskalnego. Zmiany można zgłaszać telefonicznie(665091991)każda taka zmiana zostanie potwierdzona pisemnie- mailowo  biuro@twojerozkosze.pl

7.2 Czas realizacji zamówienia to czas pomiędzy przyjęciem zamówienia do realizacji potwierdzonego mailem do chwili jego wysłania. W przypadku realizacji zamówienia składającego się z produktów o różnym terminie realizacji zamówienie, zostanie wysłane po przygotowaniu całości zamówienia. Na życzenie Klienta można rozdzielić zamówienie(w czasie i zakresie miejsca dostawy)  jednak wtedy zostanie doliczony odpowiednio wybrany przez Klienta koszt przesyłki do każdej z oddzielnie realizowanych części dostawy.

7.3 Czas realizacji liczony jest w dniach roboczych i nie obejmuje terminu doręczenia przesyłki przez spedytora.

7.4 Czas realizacji zamówienia każdego produktu jest określony na karcie produktu.

7.5 Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia z opcją płatności przy odbiorze (wysyłka). Zastrzeżenie możliwe jest w sytuacji kiedy produkt jest bardzo unikatowy, na specjalne zamówienie lub jeśli Klient wcześniej unikał opłacenia podobnych zamówień. W każdym przypadku przedstawiciel sklepu skontaktuje  się wcześniej z Klientem w celu ustalenia dalszych szczegółów finalizacji zamówienia.


8. Formy płatności

8.1 Płatność przy odbiorze (pobranie) jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy kurierskiej InPost i DPD. Płatności dokonuje się gotówką przedstawicielowi firmy spedycyjnej.

8.2 Płatność przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu PayPal jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD, paczkomatu InPost i firmy kurierskiej InPost.

8.3 Płatność kartą płatniczą lub kredytową za pośrednictwem systemu PayPal jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD, paczkomatu InPost.

8.4 Płatność przelewem tradycyjnym jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD, InPost.

twojerozkosze.pl
MOTYL Alicja Chudzik
Ul. Mickiewicza 2a
05-120 Legionowo
Bank Zachodni BZWBK
Numer konta bankowego:
84 1090 1841 0000 0001 3524 5754

8.5 Wszystkie dane dotyczące formy płatności Klient otrzyma w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

8.6 Przy płatnościach internetowych poprzez system PayPal dane podawane w trakcie wykonywania płatności są chronione szyfrowaniem SSL EV (Extended ValidationSecure Sockets Layer).


9. Doręczanie przesyłek

9.1 Paczki doręczane są za pomocą firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej oraz paczkomatów InPost, Paczka w Ruchu.
  - firma kurierska DPD dostarcza paczki do 96h (paczka jest ubezpieczona)
  - kurier Poczty Polskiej dostarcza paczki do 96h (paczka jest ubezpieczona)
  - InPost kurier dostarcza przesyłki do 96h (paczka nie jest ubezpieczona)
  - InPost paczkomaty dostarcza przesyłki do 96h (paczka nie jest ubezpieczona)
  - Paczka w Ruchu dostarcza przesyłki do 96h (paczka nie jest ubezpieczona)

9.2 Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy.

9.3 Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona.

9.4 Paczki są zapakowane dyskretnie tak aby zapewnić anonimowość towaru

9.5 W razie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu, należy w obecności pracownika Poczty Polskiej lub kuriera sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan, w jakim dotarła. Protokół ten należy przesłać, bez zbędnej zwłoki, do sklepu Internetowego.

9.6 Klient ponosi koszty dostawy określone w zakładce https://twojerozkosze.pl/pl/content/6-dostawa-0zl .

9.7 W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnych w www.twojerozkosze.pl. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez nieudostępnianie określonych opcji płatności i dostawy.


10. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zwrot/wymiana

10.1 Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dania otrzymania towaru. W Sklepie Internetowym www.etriskelion.pl wydłużamy dla naszych klientów terminu zwrotu towaru. Maksymalny czas w jakim można zwrócić towar to 30 dni. Wymagane jest zwrócenie towaru zgodnie z opisem w pkt. 10.2

10.2 Warunkiem akceptacji zwrotu jest przesłanie nieużywanego towaru wraz z dokumentem zakupu oraz wypełnionym formularzem (POBIERZ FORMULARZ) na adres:

twoje rozkosze.pl MOTYL Alicja Chudzik ul. Mickiewicza 2A 05-120 Legionowo

10.3 Wartość zwracanego towaru sprzedawca zwróci kupującemu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki wraz z wymaganymi dokumentami.

10.4 Zwrotowi nie podlegają produkty takie jak: kosmetyki w tym żele do masażu, pomadki, żele antybakteryjne, żele, kremy, lubrykanty.

10.5 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentom kiedy towar został wyprodukowany lub sprowadzony na specjalne zamówienie konsumenta.

10.6 Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje przedmiotom dostarczanym w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

10.7 Zwrot powinien nastąpić na koszt kupującego. Paczki za pobraniem nie będą odbierane na koszt Sklepu Internetowego. Wartość przesyłki zgodna z aktualnym cennikiem z dnia wysyłki zwrotu.

10.8 Konsument uprawniony jest do odstąpienia od umowy używając własnego druku lub korzystając z udostępnionego.


11. Reklamacja

11.1 Sklep Internetowy odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

11.2 Klient zgłaszający reklamację jest zobowiązany do wypełnienia z formularza reklamacyjnego dostępnego pod adresem https://twojerozkosze.pl/pl/content/12-formularz-zwrotow oraz wysłania wypełnionego formularza reklamacyjnego, dowodu  zakupu wraz z reklamowanym produktem  na adres:  Motyl Alicja Chudzik, ul. Mickiewicza 2A 05-120 Legionowo z dopiskiem reklamacja.

11.3 Zgłaszający reklamację zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji. Jeżeli po upływie terminu 14 dni Sklep Internetowy nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż żądania zostały uznane za uzasadnione.

11.4 Wymagamy aby wszelkie reklamowane produkty były oryginalnie zapakowane i zabezpieczone przed dalszym uszkodzeniem w transporcie.

11.5 Zwrot powinien być dostarczony na koszt kupującego. Paczki za pobraniem nie będą odbierane na koszt Sklepu Internetowego.

11.6 Konsument uprawniony jest do odstąpienia od umowy używając własnego druku lub korzystając z udostępnionego.


12. Polityka prywatności oraz wykorzystanie ciasteczek (plików "cookies")

12.1 Szczegóły dotyczące polityki prywatności oraz zarządzania plikami cookies znajdują się pod linkiem: https://twojerozkosze.pl/pl/content/14-prywatnosc .


13. Zasady ochrony danych osobowych

13.1 Kupujący podczas składania zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sklep Internetowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

13.2 Udostępnione dane osobowe są przetwarzane przez Sklep Internetowy wyłącznie w celu należytego wykonania umowy sprzedaży.

13.3 Sklep Internetowy zapewnia realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności zarejestrowany kupujący ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia. Skorzystanie z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z systemu Sklepu Internetowego jest dokonywane na podstawie przesłania do sprzedającego pocztą elektroniczną stosownego żądania wraz z podaniem imienia i nazwiska kupującego.


14. Pozasądowe formy rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

14.1 Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

14.2 Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między klientem, a Sklepem Internetowym.

14.3 Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sklepem Internetowym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem: porady@dlakonsumentow.pl


15. Postanowienia końcowe

15.1 Wszelkie sprawy sporne oraz nieuregulowane regulaminem będzie rozpatrywał sąd powszechny.

15.2 Regulamin wchodzi w życie 30.10.2017 r.

15.3 Wszelkie zmiany regulaminu będą publikowane na stronie Sklepu Internetowego. Dodatkowo każdy zarejestrowany użytkownik zostanie poinformowany o tym fakcie drogą mailową.

15.4 Znaki towarowe, logotypy, banery graficzne itp. Należą do ich prawnych właścicieli a na stronie sklepu Internetowego są wykorzystane jedynie w celach informacyjnych.